קוסמטיקה טבעית - 5 טיפים לטיפול נכון בעור

קוסמטיקה טבעית – 5 טיפים לטיפול נכון בעור

1. ניקוי. ניקוי יום יומי של העור הוא המפתח כאן. שאריות איפור, אבק, זיהום אויר, עשן סיגריות כל אלו מזיקים לעור שלנו ועלינו להסיר אותם מעורנו בסוף כל יום ולרענן אותו. התאימו את דרך הניקוי לסוג העור, אם העור יבש הקפידו על סבונים עדינים ללא SLS המייבש את העור. טיפול במים חמים וקרים לסירוגין יעיל גם כן: לאחר הסרת האיפור יש לשטוף את העור במים חמים המסירים שעריות לכלוך ופותחים נקבוביות ולאחר מכן מים קרם המכווצים את הנקבוביות, שטפו במים חמים וקרים לסרוגים שלוש פעמים וסיימו במים קרים.

2. פילינג. להסרת תאי עור מתים יש חשיבות גדולה בשגרת הטיפוח שלך. מי שמשתמשת בפילינג מכני (גרגרים) על בסיס שבועי רואה תוצאות. העור נקי יותר וחלק יותר. חשבו על זה שגברים מבוגרים נראים לרוב צעירים מנשותיהם. עור הלחיים והלסת נראה צעיר יותר מעור המצח. הסיבה היא פעולת הגילוח היום יומית הנוטה להסיר תאי עור מתים וע"י כך להתחדשות העור. נקודה למחשבה.

עם עיניינו בחומרים טבעיים אז יש גם פתרונות טבעיים פעילים: פילינג על בסיס חומצת פירות טבעית המכילה אלפא בתא הידרוקסי טבעי ומסירה את השכבה העליונה של העור בעדינות, פילינג נוסף הינו פילינג אנזימי טבעי המבוסס על פפאיה המעכל בעדינות את שכבת העור העליונה וע"י יוצר חידוש. ניתן להשיג אותו לשימוש בייתי ברמה מוחלשת מהפילינג במכון. לשני הפילינגים תוצאות נפלאות ומידיות.

3. מסכה. למסכה תפקיד של ספיחת רעלים וכיווץ או מנגד הזנה. התאמת המסכה לסוג עורך חשובה במיוחד. אם עורך יבש את צריכה מסכת ספיחה עדינה שלא תייבש ובעיקר מסכות הזנה להחדרת לחות. עם עורך שמן הסובל מפצעונים חשוב לעשות מסכת כיווץ וספיחה פעם פעמיים בשבוע. הקוסמטיקה הטבעית עושה שימוש נרחב במסכות חמר, הן נפלאות והתוצאות מידיות.

4. לחות והזנה. כל אחת זקוקה לקרם לחות. נקודה. היוצא מן הכלל יהיה במצבי אקנה. גם עור שמן זקוק ללחות (בואו נפריד לחות משומן). שוב, החוק הבסיסי – כולן זקוקות לקרם לחות ומי שלא משתמשת בקרם על בסיס יום יומי מחסירה מהעור שלה. מטרת הקרם להגן על העור מפני איבוד לחות מהעור והגנה בפני גורמים חיצוניים. חשוב במיוחד קרם לחות ליום. אם את לא אוהבת דבר על פניך בשעות הערב לפחות הקפידי לנקות את עורך היטב, למרוח אותו במעט קרם והסירי שאריות. הקפידי על שימוש בקרם המתאים לסוג עורך ומכיל רכיבים טבעיים וחיוניים.

5. המנעות משמש. אני יודעת שזה קשה. במיוחד אנחנו הישראלים, משוגעים על שמש. כדאי שתכניסי את זה לראש: שמש היא אויב מספר אחת של העור שלך! היא פוגעת ישירות במבנה הקולגן וגורמת לצניחת עור, קמטים וכן היא גורמת לכתמים. התוצאה לא מיידית, אך היא תגיע. תהיי בטוחה בזה. אפילו חשיפה קצרה. בשביל זה כל כך חשוב להסביר את זה לצעירות שלנו שלא רק מטגנות את עצמן אלא עושות זאת עם שמן תינוקות – מינרל אויל. הדרך היחידה להלחם בזה – פשוט להימנע מזה.