מה זה סרום?

מה זה סרום ?
 
 
המילה סרום לקוחה מעולם הרפואה. קחו דם, נקו אותו מגורמי קרישה, קיבלתם נוזל צמיגי ושקוף. זה סרום.

בתעשיית הקוסמטיקה סרום הינו תכשיר פעיל ועשיר בחומרים בריכוז גבוה מהרגיל שמטרתו לתת ערך מוסף לעור ולהתערב בתהליכי חידוש התאים. לחומרים הפעילים בסרום יש יכולת חדירה גבוהה יותר לעור מקרם הזנה, קרם לחות וכו.

סרומים מתאימים לשימוש אצל נשים מכל הגילאים, כאשר יש מגוון סרומים והסרום צריך להתאים לעור האישה ולצרכים האישיים שלה.

סרומים מורכבים מחומרים קוסמטיים שונים והם על בסיסים שונים. סרום יכול להיות על בסיס שמן, בסיס ג'ל, בסיס קרם קליל ועוד. בתוך הסרומים נמצא חומרים שונים בכמות גבוהה כגון ויטמינים ומינרלים, שמנים צמחיים, תמציות אתריות, תמציות צמחים ,אנזימים פעילים ועוד'. ...

קיימים מגוון סרומים המכוונים לצרכים שונים כאשר ניתן לחלק אותם למספר קטגוריות:

1. סרום הזנה העשיר בחומרים חיוניים לבריאות התאים ומתאים לרוב לכל אישה לשימוש יום יומי ומטרתו להחזיר לעור את גורמי ההזנה ולחות שאבדו במהלך היום והחשיפה לשמש/רוחות

2. סרום הבהרה המיועד לטפל בפיגמנטציה או להקל על היווצרותם

3. סרום אנטי אייג'ינג העשיר בנוגדי חמצון וחומרים פעילים המאטים הזדקנות ומסייעים בהחלקת קמטוטים קטנים. סרום זה מעניק אפקט עור מלה וחלק.

4. סרום שיקום עור המיועד לסייע לעור בתפקוד תקין ולהחזיר לו את החיות שאבדה לו ומתאים לעור עייף, חסר ברק וכן עור מבוגר או עור שניזוק.

5. סרום למיצוק עור גורמי מילוי קמטוטים וחומרים המעניקים אפקט מתיחה ומתאים לשימוש יום יומי ולפני אירוע

איך משתמשים?

כדאי להקפיד לבחור סרום המתאים לסוג עורך. עם עורך שמן תרצי סרום קליל על בסיס ג'ל ולא על בסיס שמנים. אם את מעוניינת בסרום הנותן אפקט מתיחה ליום תרצי להשתמש בסרום קליל על בסיס מים שיתאים לשימוש מתחת לקרם יום, ואם עורך יבש תרצי להשתמש בסרום בעל מרקם עשיר יותר המבוסס על שמנים צמחיים המזינים את העור.

סרומים מסוימים מיועדים לשימוש רק בשעות הערב כמו סרום שיקום עור או סרום לטיפול בפיגמנטציה. אחרים מיועדים לשימוש יום יומי בשעות היום.

את הסרום נהוג למרוח מתחת לקרם לחות או הזנה על מנת להגביר את החדירות של החומרים ולהאריך את משך פעילותם על העור או בתוכו.

ניתן להשתמש בסרום כטיפול חד שבועי מתחת למסכת הזנה.

חשוב לזכור, חשוב להחדיר היטב לעור כל סרום או קרם הנמרחים על העור וכן חשוב להתמיד. ללא התמדה לא יהיו תוצאות.

בהצלחה !