לא לשכוח לקחת... חומרי גלם טבעיים לערכת הנסיעות

יוצאים לחופש? אל תשכחו לקחת.....

חומרי גלם טבעיים שחובה להכניס אל תוך ערכת הנסיעות

שמן אתרי לבנדר

רבות מדובר על שמן אתרי נפלא זה. זה אחד השמנים הבודדים אשר ניתן להשתמש בו ישירות על העור בצורתו הטהורה, הוא בטוח לשימוש בכל הגילאים והינו שמן עזרה ראשונה אשר חובה לקחת אותו אתכם בערכת הנסיעות.

למה הוא טוב? שמן הלבנדר מצוין לפצעים, חתכים וכוויות. הוא מרפא פצעים ביעילות, אנטי דלקתי ומרגיע. אמרנו עזרה ראשונה?... מעבר לזה הוא מצוין לטיפול בעקיצות חרקים ויתושים. ריח הלבנדר מרחיק אותם ביעילות, פשוט לפזר מספר טיפות סביב המיטה. מריחת השמן מקומית על העקיצה תרגיע את התחושה הלא נעימה מידית ותאיץ את ריפויה.

הדרוסול ורדים

הדרוסולים הינם מיצויים מימיים ריחניים הנוצרים בתהליך הפקת התמציות האתריות. בתהליך זה אנו מקבלים מעט תמצית אתרית טהורה וכמות גדולה של מים המכילים את תכונות הצמח. ההדרוסולים עדינים יותר במהותם והפכו לחלק בלתי נפרד מהעולם הארומתרפיה והקוסמטיקה הטבעית כאשר משתמשים בהם לרענון העור, כמי פנים, להעשרת תכשירים, לטיפול בעור ואפילו לטיפול פנימי. מי הורדים הטהורים ריחניים ונעימים, מרגיעים ואנטי דלקתיים. הם ישמשו אתכם לרענון העור אחרי יום בשמש ולטיפול בדלקות עיניים או בשעורה לא צפויה. נקו את העיניים בצמר גפן רטוב וסחוט היטב עם הדרוסול ורדים ולסיום טפטפו טיפה לכל עין. טיפול זה יאיץ את הריפוי ואף ישפר אותו פלאים.

חמר ירוק

החמר הירוק בעל הרכב ייחודי כולל, סיליקה ברזל, אלומיניום, מגנזיום, סידן, טיטניום, נתרן ואשלגן עם pH ניטרלי. הוא בעל יכולת הספיחה והכיווץ הגבוהה ביותר מבין החמרים. קופסת חמר ירוק קטנה בערכת הנסיעות שלכם תוכל להציל אתכם בשמי מצבים מרגיזים במיוחד, הראשונה הינה חצ'קון. אותו פצעון שצומח לו על הפנים (או באזור אחר) ללא הודעה מוקדמת. ערבבו מעט חמר עם טיפה מים לעיסה אחידה ומרחו על הפצעון מספר פעמים עד העלמותו. שיפו מידי מובטח. מצב נוסף הינו הזעת יתר בכפות הרגליים. לאלו המתעקשים לעשות טיולים ררגליים ארוכים ממוזאון למוזאון בנעלי ספורט מומלץ לפדר קלות את כף הרגל במעט חמר לפני היציאה לדרך.

חמאת שיאה

רבות מדובר גם על חמאה זו. מקור השיח הינו בסודן ובאפריקה המערבית החמאה מופקת על ידי הילידים באפריקה במשך אלפי שנים. תודות לתכולת והרכב השומנים הנפלאים שבה, משמשת חמאת השיאה בעולם המערבי כבסיס 100% טבעי ליצרני תעשיית הקוסמטיקה, לתעשיית הקוסמטיקה הטבעית ולרפואה האלטרנטיבית. חמאת השיאה מופקת על ידי כבישה קרה של גלעינים מהשיח ומשמשת להכנת משחות לטיפול בעור, פצעים וצלקות. החמאה מעולה לעור יבש, לשמירה על לחות העור ותשמש אתכם בבית המלון לאחר יום ארוך בשמש הקיצית. תוכלו למרחה לטיפול והרגעה עם טיפה לבנדר על אזורים שהאדימו מהשמש. לחלופין תוכלו להמיס כפית חמאה באמבט בתוספת מספר טיפות לבנדר. כך תקבלו גם אמבט מרגיע וריחני וגם עור נפלא לסיום.

שתהיה לכם נסיעה טובה!