לקוחות ממליצות

התמזל מזלי לעסוק בתחום שאני כל כך אוהבת ולפגוש נשים, נערות וילדות יקרות ומקסימות לאורך כל הדרך. הנה תגובות של לקוחות ותלמידות המפרגנות וממליצות.
תודה לכולכן מכל הלב!
שלכן,
יאלי
 
 
היי יאלי!!
רצינו להודות לך מקרב לב על סדנה כייפית ייחודית , מקורית ומהממת!! הבנות והבנים התלהבו עד השמיים,היה כיף לראותן כל כך מאושרות ובוודאי לשמוע מהן שלא ישכחו את מסיבת יום ההולדת של בתי , והכל בזכותך!!! גרמת לנו, לבת שלי ולמוזמנים עונג רב והשארת רושם חיובי! ההזמנות הנוספות בדרך , תתכונני ללחץ!!(חיובי כמובן) אוהבים ומעריכים מאוד , חמוטל ויוסי אליאס מראשון לציון
 
היי יאלי
מה שלומך? אני יושבת עם החומר הלימודי והחומרי גלם והקרמים שלך, ומתחילה להכנס לזה ברצינות וחשבתי עליך
רציתי רק לכתוב לך תודה. על הכל, לימדת אותי המון והכנסת בי רצון וחשק להבין יותר ולדעת יותר וכמובן לעשות!! כמו שאת תמיד אומרת...
ואני בטוחה שיש לך עוד המון ידע ללמד ולתת את רק רוצה שנראה יוזמה,עשייה הבנה. את מדרבנת ליצירה והתפתחות עצמית ואני מודה לך על כך.. :)
טוב אני חוזרת לצלול בעולם המיוחד הזה.. רקיחת מוצרים טבעיים... איזה כייף שנשאר לנו עוד שיעור.. מחכה לו בצפייה :)
מיכל בינימיני-חצור
 
יאלי שלום,
רציתי להודות לך על הטיפול הנפלא.
המגע מלא חמלה ורוך והמשך שמאפשרים התמסרות מלאה.
השקט והתענוג באמצע היום הרגישו כחוויה גדולה מ"סתם" עוד טיפול פנים.
תודה על המסירות והמקצועיות,
מחייכת אליך,
הדר
 
יאלי,
סדנת הכנת מוצרי ספא הכי מדהימה בארץ. הבנות שהשתתפו היו מקסימות ויום ההולדת של רוני הייתה מוצלחת ביותר!
תודה! גלי זלטה
 
יאלי,
אין מילים בפי להביע את הערכתי ותודתי אליך יאלי. זכיתי ללמוד אצלך את הקורס"רוקחות טבעית".
נהניתי מכל פגישה ופגישה. ניחנת בידע רב וידעת תמיד אך להעביר אותו בצורה קלה,לבבית ומקצועית.
הענקת לקבוצה "אנרגיות חיוביות",אנרגיות של צחוק,עשיה,אהבה וחברות שנמשכת עד היום...נתת לי את הכלים והביטחון להתחיל לרקוח את המוצרים שלי וכבעלת מכון קוסמטי,אני נהנית מהם והלקוחות מפרגנות בלי סוף!
תודה יאלי על תקופה מקסימה,תקופה שמלווה ותלווה אותי עוד המון...
אוהבת אורית כהן
ירושלים
 
היי יאלי בוקר טוב ויום נפלא!
אתמול בלילה התמרחתי במוצרים שהכנו ולא הצלחתי להרדם מהריח המשכר שיצא ממני התחושה הייתה מדהימה!! אין לי מילים לתאר את התחושה האמיתית שהרגשתי רק שהתחלתי לגלוש באינטרנט עד ארבע לפנות בוקר כדי לספק את הצימאון שלי לידע נוסף בנושא השמנים הריחות והתכונות שלהם. הבוקר הוצאתי את כל המוצרים הקונבנציונלים שלי מהשידה והנחתי בכבוד רב את המוצרים שהכנו. עברתי שלב וזה סופי! כולי התרגשות ואהבה חדשה...
נשיקות אורית בר נחום. 
קוסמטיקאית
מבשרת ציון
 
יאלי היקרה!
תמיד האמנתי שאנחנו פוגשים את האדם הנכון בזמן הנכון, ושסיטואציות שנראות לנו מקריות לחלוטין בנקודת זמן מסוימת מתגלות במבט לאחור כמכוננות ומתוות דרך.
אין לי ספק שאת אחד האנשים שהופיעו בחיי בדיוק בעיתוי המתאים ומבחינתי את סוג של מתנה.
הגעתי אלייך לגמרי "במקרה" משיטוטיי באינטרנט, וגיליתי עולם מדהים,שקסם לי מהרגע הראשון, של הכנת מוצרים טבעיים, חדוות יצירה, סיפוק והגשמה עצמית.
מהרגע הראשון שפגשתי אותך הרגשתי שיש משהו מאוד מיוחד באנרגיות שאותן את מביאה ומעבירה. המקצועיות, הרהיטות, השנינות והאנרגיות המדהימות אותן את מעבירה בשיעורים גורמים לי לרצות יותר ויותר להיכנס לתחום המרתק הזה של הקוסמטיקה הטבעית ולהעמיק ככל שניתן.
כבר מהרגע הראשון שנפגשנו הרגשתי עד כמה הרצון שלך לחלוק את הידע שרכשת בתחום הוא כה כנה ואמיתי ומלווה בהרבה מאוד התלהבות ונתינה.
ממליצה בחום לכול אחת באשר היא ( מוזמנות להתקשר אליי ולקבל המלצות..)
בהמון אהבה והצלחה,
אתי אלגרנטי, רמלה  
 
 יאלי יקרה,
כמה מילים שחיכיתי מזמן לומר אותן ונדמה כי זה הזמן:

הגעתי אלייך כדרך אגב לסדנא חד פעמית כייפית ליצירת בשמים טבעיים, אני מוכרחה לומר שהכיף והאדרנלין שזרם בגופי ואפי אפוף הריחות המשכרים גרמו לי להבין שאני רוצה עוד ומיד נרשמתי לקורס הקוסמטיקה הטבעית, גם בקורס זה הרגשתי כל פעם מחדש את האנרגיות המטורפות, הריגוש, העוצמה, ואחוות הנשיםהנוספותשלמדו איתי יחד והבנתי סוף סוף שלכל אלה מכנה משותף אחד:וזו את יאלי הוד,בזכות היחס הכל כך אישי, האיכפתיות האמיתיתמכל אחת, המקצועיות הבלתי נלאית, הידע הרחב שחלקת איתנו ללא קמצנות ושוב ושוב עד שכולנו בטוח הבנו, על הסבלנות, והאדם שבך שזכיתי להכניס לעולמי, על כל אלה תודה.

יצאתי מהקורס בהרגשה שיש לי מה לתת,התכשירים הנפלאים שהכנתי ואכין כבר עושים את עבודתם נאמנה ועוברים מפה לאוזן ביןמכריי, חיכינו כל הבנות מידי שבוע לעוד שיעור ועוד שיעור,ומרגע שהסתיים, אני יודעת שאמשיך איתך לקורס הבא המתקדם,יאלי, אספתי לי בין השנים מורי דרך לחיים שהשאירו חותם ואת לגמרי אחת מהם.

באהבה רבה והערכה עמוקה
ריקי שירי, תל אביב 
 
הי יאלי,
תודה על סדנת יומולדת כייפית ונפלאה, היה ממש ממש כיף! הבשמים מדהימים! כל הבנות מאוד נהנו.תודה רבה יאלי!
דניאלה גרונסקי
 
יאלי שלום,
 
אני רוצה להודות לך על היחס החם והטיפול הנפלא. ריחפתי יומיים! אנשים נפלו שסיפרתי להם שזה מטיפול פנים. חוץ מזה אני מאוד נהנית מהסרום והפילנג, מבטיחה להתמיד ואמליץ בחום!
יום מקסים, יעלה.
 
הי יאלי מה שלומך
 
ברצוני להודות לך על קורס הכנת תכשירים טבעיים שלמדתי אצלך הקורס הועבר בצורה מקצועית ומעניינת רכשתי ידע רב בתחום הכנת תכשירים קוסמטיים מחמרים טבעיים יש לציין שבתחילה הייתי חסרת בטחון ולאחר הקורס קיבלתי בטחון רב בזכות סובלנותך הרבה והידע שלך.
 
בתודה והערכה
מירי קרן, ראשון לציון  
 
יאלי שלום
כמשתתפת בקורס קוסמטיקה טבעית שאת מלמדת, ברצוני לומר לך מספר מילים. עוד בשיחת הטלפון הראשונה שקיימתי איתך הבנתי שאצלך אני רוצה ללמוד. וכשפגשתי אותך הבנתי שלא טעיתי. לילך את בחורה נעימה ומאירת פנים המשרה שלווה על סובביך. את מפגינה ידע ומקצועיות מדהימים. יש לך סבלנות רבה ותשובה לכל שאלה. ניכר כי הינך נהנית להעביר לאחרים את הידע הרב שניחנת בו. אומרים שאין אנשים נכנסים לחיינו סתם, ואני שמחה לאמר לך שאני מאושרת שנכנסת לחיי. עלי והצליחי. יישר כח.
ב א ה ב ה
אילנה ברכה , אריאל
 
בוקר טוב יאלי
 
רציתי לומר לך שנהנתי מאד במשך הקורס, היה לי מאד כיף ללמוד איתך ולמדתי ממך המון.
ישר כוח וניפגש .
מירי קרן
 
היי יאלי
 
רציתי להודות לך מקרב לב על הטיפול הנפלא! אין על הידיים שלך! אני צריכה לעשות את זה יותר. מזמן העור שלי לא נראה כל כך רענן ותודה על הקרם, הוא מצויין , אני מאוד מרוצה :-)
חוה א.
 
יאלי,
תודה על הסרום וקרם הפנים שקיבלתי ממך, הם עושים עבודה מדהימה ויש שיפור נפלא ומהיר בעור הפנים שלי. מיום ליום יותר ויותר. אני מקבלת תגובות נפלאות מהסביבה, הפנים שלי אומרות לך תודה ואני אומרת לך תמשיכי בעשייה הנהדרת שלך. ממליצה בחום.
אפרת 
 
יאלי שלום,
ברצוני להודות לך על היחס החם והטיפול המסור שקיבלתי ממך. אשמח לשתף את שאר הנשים במקרה שלי : אני עובדת שנים עם מחשב ומקלדת כמו רבות וטובות, לצערי הרב קיבלתי דלקת בגב כף היד שהמשיכה לשרירים בגב ובכתף השמאלית שלי, הייתי גמורה שבוע ובקושי יכולתי לתפקד כרגיל, היו לי כאבי תופת נוראיים. התקשרתי אל יאלי והגעתי אליה לקנות מוצרים בשוטף, תוך כדי שיחה על מה שעובר עלי היא פשוט נעלמה למספר דקות וחזרה עם קסם בידיה :) מרחתי בכיף את תרכובת השמנים שהיא הכינה עבורי מספר ימים וכולי חדשה כאילו לא ארע דבר...הייתי בהלם מוחלט והרגשתי צורך להעלות בכתב את המקרה. יאלי אלף תודות על היחס והשמנים שהכנת לי, אין כמוך.
עירית אזולאי
 
יאלי,
את לא מאמינה..אני מצליחה למכור כל כך הרבה שמנים ארומטיים. אנשים מגיעים עם כל מיני בעיות ולרוב יש תכשירים מוכנים שמטפלים בהן , ואני כמובן מציעה אותם, אבל אז אני גם ממליצה על שילובים שונים של תמציות ארומטיות ושמני בסיס. וזה כל כך מספק לראות אותם פוערים פה ואומרים שלא היה להם מושג שקיימים דברים כאלה ואז הם קונים את זה..והבוס כמובן גאה ומרוצה
אז תודה לך (עם נשיקה בלחי)
:) רחלי
אוסטרליה
 
יאלי יקירתי
כשהצטרפתי לקורס של קוסמטיקה טבעית אשר את מעבירה לא ידעתי לאיזה עולם נהדר אני עומדת להיחשף. הבקיאות שלך בכל החומרים, התמציות והשמנים הטבעיים היא אדירה. הרצון שלך לחלוק באותו ידע איתנו,עם תלמידייך הייתה מלווה בהתלהבות שאת נוסכת לתוך התכנים. במהלך הקורס עברנו על חומר תיאורטי אך למדנו גם כיצד לרקוח חומרים קוסמטיים על בסיס טבעי , שיתאימו לכל סוגי העור. למדנו להכיר את הריחות השונים, מתי להשתמש בכל מוצר ואיך להתאים אותו לכל צורך. למדנו לבצע טיפולי פנים החל מניקוי פנים וכלה במסכות כולל טיפול אנטי אייגינג.
יאלי, הצלחת ללמד אותי לטפל באנשים בהתלהבות ובנתינה, בהתאם לאמונותייך ועל כך תודתי העמוקה. תמיד אהיה אסירת תודה על היכרותי איתך.
באהבה רבה,
ברכה יפה, אשדוד
 
יאלי היקרה,
שמחה כל כך לומר לך שהקורס שלך הוא יחיד ומיוחד. למדתי ממנו כל כך הרבה והרגשתי כה מחוברת לטבע דרכו. גם אם לא ייצא לי ללכת בעקבותייך ולהיות קוסמטיקאית טבעית, הידע תמיד יישאר איתי. מחכה בקוצר רוח לסיים את כל המוצרים הנהדרים שהכנו יחד, כדי שסוף סוף אוכל להתפנק בהכנת חדשים
שלך,
רחלי

נ.ב. אין בוקר בו בעלי לא נושק לי על הלחי בהכרת תודה על האפטר-שייב העדין והטבעי שלימדת אותי להכין בשבילו...הכבוד הוא שלך

היי יאלי,
משחת העזרה הראשונה שלך בניחוח הלונדר המשכר נחשבת להיט אצלנו בבית בעיקר בתקופה שהיתושים חוגגים על ילדינו הרכים.
הם כבר יודעים לבקש את "המשחה של לילך".
תודה כנה על תזכורת לוונדר ועזרה ראשונה שחשוב שתהיה בכל בית.
ישר כוח.
דני ואילה
 
יאלי היקרה
ברצוני להודות לך מקרב לב על המוצר המדהים שפיתחת משחת לבנדר,
הידוע בכינויו אצלו בבית "משחת הקסם".
שלשום היינו שעות בבריכה רעות חזרה אדומה למרות שמרחנו אותה בקרם הגנה ובכתה ששורף לה בפנים ובכתפיים. מיד שלפנו את משחת הקסם ומרחנו בבוקר היא קמה כאילו כלום.
מדהים לראות שבמקומות בהם לא דייקנו למרוח ממש ניתן לראות את ההבדל!! המשחה משמשת אותנו לכל דבר: למריחה על עקיצות יתושים,
לפריחות, גירודים, להרגעה
ולפעמים סתם ככה לתשומת לב כי היא עושה קסמים!!
מוצר חובה כאמצעי עזרה ראשונה בכל בית.
אני מאחלת לך כי בכל בית בישראל יחזיקו משחה מצוינת זו
וגם שלכל אחד בתיק תהיה דוגמית קטנה לשימוש במהלך היום
כי לעולם אין לדעת מתי יצטרכו אותה...
גאה בך על הפיתוח המרשים ועל הריח הנפלא
שתצליחי לעשות קסמים ולהביא לכל אחד את המשחה
באהבה
הערכה ותודה מקרב לב שחשפתי אותי למוצר זה
נוגה וידר
אפ-גרייד
ביה"ס למצוינות בחיים ובעסקים.
 
היי יאלי, בוקר טוב,
רציתי להודות לך על הערב המקסים של ממלכת הקסמים שלך- באמת קסום וגם את קסומה :)
מאחלת לך חודש מבורך
באהבה
תאה באזוב
 
הי יאלי,
אני חייבת לספר לך שאתמול אמא שלי
הייתה אצלי (לעזור עם הילדים) וסיפרה לי שיש לה עור מאוד יבש ברגל, ישר נתתי
לה את משחת הפלאים שלך וראה זה פלא תוך כמה דקות זה הרגיש לה אחרת.
היא מאוד התלהבה, והבטחתי לה שאני אפגיש בניכן שתתאימי לה קרם במיוחד
נשיקות, אוהבת,
איריס קורן - מנהלת
קאורית - שיווק מרצים ומנחים והפקת אירועים
 
בוקר טוב יאלי
רוצה להודות לך
על ערב לא שיגרתי ומעניין
במיוחד בימי הקיץ האלה
העברת לנו סדנה מרתקת
בקסם שלך ובחינניות
תודה על השיתוף בידע
מחכה לסדנאות הבאות
 
אור ואהבה
מיכל אוזן