קוסמטיקה ורוקחות טבעית - מאמרים

אז למה דווקא קוסמטיקה טבעית?

 

כאשר, כיום, ישנם אינספור תכשירי קוסמטיקה וטיפוח ממותגים, שכל אחד מהם מתחרה בחברו בהבטחות על השינוי המופלא שדווקא הוא יהיה זה אשר יביא לעורך, למה אנחנו מתעקשות על קוסמטיקה טבעית? מה רע להושיט יד למדף בתמרוקיה הקרובה, "לקטוף" משם תכשיר ממותג ולהשתמש בו?

 

נכון, גם זו דרך, ויתכן שהיא מתאימה לחלקנו. אבל הסתכלת פעם על רשימת הרכיבים הכתובה על אריזה של תכשיר כזה? את חצי מהרכיבים את לא תזהי (ואולי זה נעשה בכוונה) והחצי השני, זה שאת דווקא כן מזהה, עלול לגרום לשערך לסמור... L

 

אנחנו חיות בעידן המידע והידע. כיום, כבר אין ספק שאנחנו חשופות לכמות רבה של כימיקלים וחומרים מזיקים, גם כאשר אין לנו ברירה אחרת. לפחות במקומות בהם יש לנו אפשרות לבחור באופציה הבריאה יותר, אין שום סיבה שנתעקש דווקא על מה שמזיק לנו, על הלא-אורגני, על התעשייתי, על המסונתז ועל הכימי!

 

אם כך, קוסמטיקה ורוקחות טבעית מציעה לך חלופה למוצרי הקוסמטיקה והטיפוח הקנויים, התעשייתיים, אלה של One size fits all, אלה שאמורים לענות על הצרכים הספציפיים שלך, ושל החברה שלך, ושלי, ושל עוד מיליוני נשים בעולם, והכל, בדיוק באותו המוצר. קוסמטיקה ורוקחות טבעית בהכנה עצמית מאפשרת לך להכין את תכשירי הטיפוח שלך בעצמך, תוך שימוש בחומרים בריאים, בהתחשב בצרכים הספציפיים שלך ושל עורך, בכמויות ובמינונים הנחוצים לך, וללא חומרי גלם מסתוריים, שמוסווים בשמות מפוצצים ומדעיים-רפואיים לכאורה. כשיש לך את האפשרות לרקוח בעצמך את תכשירי הקוסמטיקה והטיפוח שלך, מי צריכה להסתכן בשימוש בתכשירים תעשייתיים?

צאו למסע קסום עם מאמרים מתחום הקוסמטיקה הטבעית: חומרי גלם, טיפול בעור, מתכונים, רעיונות ועוד...

 

מאמר בנושא קוסמטיקה בדבש
מאמר בנושא קרם הפלא מאת ריקי שירי
מאמר בנושא מה זה סרום?
מאמר בנושא הדרוסולים
מאמר בנושא קרטין
מאמר בנושא אדמת חוואר
מאמר בנושא ויטמין E
מאמר בנושא חומצה היאלרונית
מאמר בנושא גליצרין צמחי
מאמר בנושא חומצה לקטית
מאמר בנושא חומצה סליצילית
מאמר בנושא שמן קוקוס לפנים
מאמר בנושא שמן קיק לשיער
מאמר בנושא דאודורנט טבעי


 
ארומתרפיה
מאמר בנושא חמאת קקאו
מאמר בנושא שמן המפ
מאמר בנושא שמן לימון 
מאמר בנושא שמן רוזמרין
מאמר בנושא שמן זרעי רימונים
מאמר בנושא שמן ארגן