הטיפים שיעזרו לעורכם לעבור את הקיץ בשלום

חודשי הקיץ עלולים להיות זמן מסוכן לעור הפנים שלנו. חשיפה מוגברת לשמש, חום עז, רוח מדברית, אבק... יכולים בקלות לפגוע בתאים העדינים של העור. אנו מבלים המון בחוץ, רובצים בים ונוסעים לטייל. בקיץ, העור שלנו זקוק לטיפול אישי במיוחד.

להלן מספר הטיפים אשר יבטיחו לעורכם לעבור את הקיץ בשלום:

1. צמצמו סוכר ודגנים פשוטים. אתם באמת לא צריכים את המוצרים האלה, הם מפריעים למטבוליזם בריא, מדכאים את מערכת החיסון ומאיצים הזדקנות.

אכלו המון מפירות העונה העשירים בנוגדי חמצון וחומרים אנטי דלקתיים הלוקחים חלק במלחמה בנזקי השמש.

2. שתו הרבה מים. גם אם אתם לא צמאים – שתו מים. בקיץ אנו מאבדים כמויות גדולות של נוזלים בלי לשים לב. כמות מתאימה של מים לגוף היא אינדיווידואלית, ההמלצה הינה בין 6-8 כוסות ביום.

3. החלטתם שאתם רוצים להשתזף? הקפידו על שיזוף בריא והדרגתי ובשעות בהם השמש פחות מסוכנת. שמש הבוקר והערב הינה הטובה ביותר למטרה זו , בכל זמן אחר מומלץ להישאר בצל או לחבוש כובע רחב שוליים. יש לזכור כי קרני השמש החזקים והמסוכנים ביותר נמצאים בין בערך 10 בבוקר ועד 16:00 .

4. רעננו את עור הפנים והגוף עם מי צמחים טבעיים. אלו יוסיפו רעננות ולחות לעור בזמן שהשמש גוזלת ממנו את אלו. הטובים ביותר הינם הדרוסול ורדים או לבנדר. קחו עימכם בקבוקון מי צמחים עם פיית ספריי והתיזו על עור הפנים או הגוף בעת הצורך.

5. הזינו את הפנים עם מסכות מרגיעות עשויות פרי רך מעורבב עם שמנת או יוגורט.הפירות הטובים ביותר בננות בשלות, מנגו, אפרסק... הפירות יוסיפו מרכיבים חיוניים לעור והשמנת /יוגורט, ירגיעו את העור, ילחחו אותו ויעניקו לו מראה נקי ורענן.

6. נשרפתם מהשמש? מרחו יוגורט. כן זו עדיין תרופת הסבתא הטובה ביותר אשר תרגיע את העור מידית. לאחר מכן מרחו על עורכם תערובת של חמאת שיאה עם תמציות אתריות לבנדר + קמומיל על מנת שעורכם לא יתקלף, לא יישארו צלקות ויוחזר לא השומן שאבד.

7. השתמשו בקרם פנים קליל ליום העשיר בלחותנים ונוגדי חמצון. לחותנים ישמרו על העור מפני אובדן לחות ונוגדי החמצון מפני נזקי קרינת השמש. בסוף היום דאגו לנקות את העור היטב מלכלוך ושאריות איפור והזינו את העור עם קרם או סרום עשירים יותר בויטמינים ומנרלים.