שמן לבנדר

שמן לבנדר

שמן לבנדר נחשב לשמן הטוב ביותר מבין כל השמנים האתריים מסיבה אחת - בניגוד לשמנים אתרים אחרים ניתן להשתמש בשמן זה ישירות על העור ללא חשש. השמן מופק באמצעות אידוי של פרחי צמח הלבנדר אבל זה ממש לא פשוט.

הסיבה לכך משולשת : אחד - פרחי הלבנדר פורחים במשך תקופה קצרה בלבד. שתיים- לצורך הפקה של ליטר שמן לבנדר נדרשים 200 ק"ג של פרחים. שלוש – קטיף הלבנדר נעשה באופן ידני בלבד.

עם זאת, ההשקעה משתלמת ובגדול כי למרות שהשמן עדין פעולתו עוצמתית ויש לו איכויות טיפוליות רבות. למעשה, אפשרויות השימוש בו הן כמעט אינסופיות ולפניכם רשימה חלקית של בעיות שבהן הוא מטפל:

·         דלקות – טיפול בדלקות לרבות הרגעת העור, חטוי, ויבוש.

·         נפיחויות - הורדת נפיחויות ואדמומיות בעור, למשל כתוצאה מעקיצות וכוויות

·         תפרחת חיתולים

·         אקנה

·         בעיות נשימה

·         בעיות עיכול

·         דימומים - עצירת דימומים

·         פצעים ושריטות – רפוי פצעים ושריטות

·         מכות וחבלות - הרגעת העור 

 

העזרה הראשונה של הטבע

שמן לבנדר נחשב לשמן חובה בכל בית והוא משמש כ"עזרה הראשונה" של הטבע. ואתם יכולים להסיר דאגה מלבכם – זהו אחד השמנים האתריים העדינים ביותר שיש והוא מתאים לשימוש נרחב לרבות בקרב תינוקות, נשים בהריון, נשים מניקות, ילדים, קשישים ועוד. ובמילים אחרות – הוא מתאים לכל אחד ללא הבדל דת, גזע ומין.

וזה לא הכל– שמן לבנדר יכול להישמר לאורך שנים במידה והוא מאוחסן בצורה ראויה. ועוד לא דיברנו על הניחוח הנעים שמשרה רוגע ומאפשר לשחרר מתחים, להפחית לחץ, להוריד עומסים רגשיים, מפיג כעסים, מעודד, מפחית מחשבות טורדניות, מחזק את החיוניות, מטפל במצב רוח רע ומוסיף הרבה אנרגיות חיוביות.

 

והמלצה אישית לסיום

אני ממליצה לצרף לשמן לבנדר שמנים אתריים נוספים כדי ליהנות מיתרונות נוספים, למשל שמן גרניום, שמן פצ'ולי, שמן רוזמרין או שמן נרולי. בכל מקרה צפויה לכם חוויה ואני מזמינה אתכם להכיר את השמן שעושה את ההבדל. אז למה אתם מחכים? 

מתכון לשמן גוף לבנדר ומנדרינה

רוצים לרכוש שמן לבנדר איכותי?

בקרו בחנות האינטרנטית שלנו:

לבנדר אנגלי - ניחוח פרחוני משגע

לבנדר צרפתי - ניחוח לבנדר קלאסי