שמן עץ התה

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא השם המקוצר של שמן עץ התה האוסטרלי – שמן אתרי שמופק מזיקוק עלי עץ התה האוסטרלי. שמן זה נחשב לאחד השמנים האנטי-פטרייתיים החזקים בעולם הודות למרכיב פעיל בשם Terpinen-4-ol - תרכובת אורגנית עם תכונות אנטי-בקטריאליות, אנטיספטיות ואנטי-פטרתיות.

לכן נעשה שימוש בשמן עץ התה לצורך טיפול בבעיות עור שונות כמו עקיצות, חתכים, אקנה, הרפס, תפרחת חיתולים, צריבות וכוויות בעור, דלקות, אלרגיות ועוד. פעולתו של שמן עץ התה נחשבת למהירה וליעילה במיוחד ויותר מזה - יש כאלו הטוענים שיש לו אפילו תכונות מאלחשות כך שנהנים מכל העולמות בשמן אחד.

 

האנטיביוטיקה של הטבע

אמנם שמן עץ התה נחשב לאנטיביוטיקה של הטבע, אבל השימוש הנפוץ בו הוא לצורך טיפול באקנה וזאת מסיבה אחת – שמן עץ התה מתאים לכל סוגי העור ואינו גורם לשום תופעות לוואי. אמנם האבוריגינים באוסטרליה הכירו את השמן וסגולותיו מאז ומתמיד, אבל הוא נכנס לתודעת העולם המערבי רק במהלך ואחרי מלחמת העולם הראשונה.

בתקופה ההיא שמן עץ התה ניתן לחיילים האוסטרלים במסגרת "אם לא יועיל –לא יזיק", אבל למעשה הוא מנע את זיהומם של פצעים פתוחים והציל את חייהם של רבים. למעשה, אוסטרלים רבים חווים לשמן עץ התה את חייהם בימים שקדמו לגלוי הפניצלין והאנטיביוטיקה. ובמילים אחרות – שמן עץ התה הציל אומה שלמה וקנה את מקומו בהיסטוריה מרגע זה ואילך.

 

להיזהר ולא להצטער

כיום כבר יודעים ששמן עץ התה מאפשר לטפל בבעיות שונות, אבל כמו תמיד עדיף להיזהר ולא להצטער. למשל לא להשתמש בשמן בזמן ההריון או ההנקה, לבדוק רגישות לפני כל שימוש ולהפסיק את השימוש במידה ויש גירוי כלשהו. כמו כן, מכיוון שהשמן מתחמצן ומתקלקל מומלץ לאחסן אותו במקום חשוך וקריר.

וטיפ אחרון – השימוש בשמן עץ התה הוא חיצוני בלבד וכל שימוש פנימי נחשב למסוכן. בנוסף, עדיף לעשות בו שימוש במצבו המדולל ולהרחיק אותו מהישג ידם של ילדים. בכל מקרה, השמן הזה מרפא כמעט הכל וכדאי מאוד לנסות אותו וליהנות מנס פך השמן. ולהזכירכם – גם החיילים האוסטרלים היו סקפטים אבל הרויחו נס גדול ולא בחנוכה. אז למה אתם מחכים?

לחצו כאן למידע נוסף וטיפים על שמן עץ התה

לרכישת שמן עץ התה לחצו כאן