שמן אובליפיחה בכבישה קרה

שמן אובליפיחה בכבישה קרה מופק מפירות ומזרעי אשחר רוסי (אובליפיחה) והוא נחשב לאחד השמנים היעילים והאיכותיים בטבע. יש כאלו אפילו שקוראים לו מלך השמנים ויש בכך מן האמת, כי השמן מכיל מרכיבים שונים, למשל : נוגדי חמצון ברכוז גבוה, ויטמינים  E) ו-C ), מינרלים, חומצות שומן חיוניות וחומצות אמינו.

 

באיזה בעיות ניתן לטפל באמצעות שמן אובליפיחה?

הודות לשלל מרכיביו החיוניים שמן אובליפיחה מתאים לטיפול בשלל בעיות ללא תופעות לוואי, למשל:

·         בעיות בעור כמו אחוי והאצת חידושן של רקמות עור פגועות, שיקום צלקות, כתמי עור ופצעים, החלמה מכוויות שמש, מחתכים ומפצעים, טיפול בנגעי עור, טיפול בפטמות סדוקות ועוד.

·         בעיות דנטליות כמו אפטות בפה

·         הזדקנות הודות ליכולתו לעכב תהליכי הזדקנות (אנטי אייג'ינג)

·         בעיות בשיער כמו נשירה

·         בעיות רקטליות כמו טחורים

למעשה, זוהי רשימה חלקית בלבד ולשמן האובליפיחה אפשרות לטפל בבעיות גופניות רבות בהצלחה, כך שהוא מתאים לשימוש לא רק באזורים גופניים שונים אלא גם בקרב גילאים שונים. המשמעות היא שאפשר לטפל ב(כמעט) כל הבעיות של כל בני המשפחה באמצעות שמן אחד בלבד.

 

המלצות לפני ובזמן השימוש בשמן אובליפיחה

עם זאת, מומלץ לעשות שימוש מושכל בשמן אובליפיחה, למשל:

·         לוודא לפני השימוש שהשמן אכן איכותי, כלומר הופק בכבישה קרה (עדיף כבישה ידנית) ויוצר ללא שימוש בממיסים כימים כלשהם

·         לעשות בשמן שימוש נקודתי כי יש לו צבע חזק, כך שהוא יכול להכתים אזורי גוף נוספים וכן בגדים, מגבות וכו'.

·         להתאים את ריכוז השמן לאזור המטופל מסיבה אחת – לכל אזור גופני (שיער, עור וכו') נדרש מינון אחר של השמן

 

שמן אובליפיחה בכבישה קרה 


תוך כמה זמן חשים בשינוי?

ניתן לחוש בשנוי לאחר שימוש בשמן אובליפיחה תוך מספר ימים או מקסימום מספר שבועות. במקרים מסוימים, למשל בעיות בשיער ובקרקפת ניתן לחוש בשנוי באופן כמעט מידי, כך שמדובר ללא ספק בנס פך השמן המודרני שיכול להתרחש אצלכם כל השנה.

למעשה, לא פלא שמוצרי קוסמטיקה רבים כמו סבונים, קרמים ומוצרי שיער מכילים את שמן האובליפיחה ושרופאים שונים ממליצים עליו, למשל לאחר ניתוחים פלסטיים, צלקות, כוויות ועוד.