5 סיבות למה ללמוד רוקחות טבעית

5 סיבות למה ללמוד רוקחות טבעית

בשנים האחרונות אנשים רבים מעדיפים לדעת את מהות החומרים שהם צורכים, הן כאשר מדובר בחומרים לשימוש פנימי (כמו תרופות) והן כאשר מדובר בחומרים לשימוש חיצוני (למשל מוצרים קוסמטיים).

רוקחות טבעית עושה שימוש בחומרי גלם טבעיים (למשל צמחי מרפא) שאינם מכילים חומרים מזיקים ויוצאת מנקודת הנחה אחת – מוצרים תעשייתיים וכימיים גורמים לנזק. אמנם לכאורה רוקחות טבעית מבוססת על חומרי גלם שנגישים לכולם, אבל היא תחום מקצועי שמצריך ידע ומומחיות. למשל, יש חומרים טבעיים שהם דווקא רעילים, לא בריאים ואפילו מסוכנים לשימוש.

לימודי רוקחות טבעית (ובעיקר קוסמטיקה טבעית) הפכו לפופולריים הודות להיותם ידידותיים לסביבה – מה שמשתלב בהצלחה עם הטרנד האקולוגי שכבש את העולם בסערה. לכן, אם אתם מעוניינים ללמוד את הנושא בעצמכם בטח תשמחו לדעת שאפשר. לפניכם 5 סיבות שישכנעו אתכם שלימודי רוקחות טבעית הם הלימודים שאתם פשוט חייבים.

 

סיבה ראשונה

לימודי רוקחות טבעית יאפשרו לכם לנצל בהצלחה את היעילות של חומרי הגלם הטבעיים. ובמילים אחרות – אתם תלמדו כלים מעשיים לצד מידע עיוני ותאורטי שיאפשר לטבע לעבוד בשבילכם ולא להיפך...

 

סיבה שנייה

לימודי רוקחות טבעית יאפשרו לדעת את תכולת המוצרים שבהם אתם משתמשים, כלומר שהם עשויים מחומרים בטוחים (כל אחד מהם בנפרד והשילוב ביניהם), שהם מכילים באמת חומרים טבעיים ושמינון החומרים הטבעיים במוצר אכן אפקטיבי.

בנוסף, אתם תוכלו לדעת שתהליכי הייצור לא רק בטוחים אלא גם אינם פוגעניים בשום צורה, כלומר אינם פוגעים ביעילותם של חומרי הגלם מצד אחד ומצד שני לא פוגעים בבריאות.

 

סיבה שלישית

לימודי רוקחות טבעית יאפשרו לכם להתאים מוצרים שונים לצרכים ולדרישות הספציפיים שלכם, למשל בעיות רפואיות, גופניות ופיזיות ספציפיות, סוג עור ועוד.

 

סיבה רביעית

לימודי רוקחות טבעית יאפשרו לכם להיות יצירתיים ולגלות עולם חדש שטרם הכרתם - עולם שכולו אהבה לטבע שיש גם פרנסה בצידו.

 

סיבה חמישית

לימודי רוקחות טבעית יגרמו לכם להבין אחת ולתמיד שהטבע הוא הרופא הטוב מכולם. וכמובן הלימודים כוללים התנסות עצמאית שהופכת אותם למרתקים, מעשירים וחווייתיים במיוחד.