יאלי הוד

 
 
יאלי הוד מפתחת ומייצרת מוצרי קוסמטיקה טבעיים החל משנת 2003, ומשלבת בכך תפיסת עולם, ידע מקצועי נרחב ואהבה אישית.
 
בעשור האחרון צברה יאלי ידע מקצועי רב והתמחתה בעולם הקוסמטיקה הטבעית. היא בוגרת המכללה לטבעונות בתחומי נטורופתיה וקוסמטיקה הוליסטית (2002), מכללת בלאנס בתחומי רפלקסולוגיה וארומתרפיה (2004), מכללת תלתן בתחום קוסמטיקה נטורופתית (2005), קמפוס ברושים בתחום קוסמטיקה ורוקחות טבעית (2005) והמכללה לדרמו-קוסמטיקה בתחום דרמטולוגיה קוסמטית (2009).
 
בשנת 2005 החליטה יאלי לחלוק את ניסיונה הרב בפיתוח וייצור מוצרי טיפוח טבעיים, ולשתף בו אחרים גם מעבר למעגל הקרוב של חבריה ובני משפחתה. היא הקימה את חברת lilac" – קוסמטיקה טבעית", המציעה מאז ועד היום מגוון פתרונות בתחום הקוסמטיקה הטבעית, ביניהם מוצרי טיפוח וטיפול ייחודיים, חומרי גלם ועזרים למטפלים ולקוסמטיקאיות, קורסים בתחום הארומתרפיה והקוסמטיקה הטבעית ומגוון סדנאות והרצאות למגזר הפרטי, לוועדי עובדים ולארגונים.

מאז שנת 2007 יאלי הוד היא מרצה בתחומי ארומתרפיה וקוסמטיקה טבעית ומכשירה נטורופתים, מטפלים ובעלי עניין בתחום לייצור תכשירים ולטיפול בעור בגישה הטבעית, ונחשבת כסמכות מקצועית בתחום התמחותה

יצירתיות ואסתטיקה, חושניות וטבע, תשוקה ליופי ולמראה עדכני יחד עם חזרה לראשוני ולבסיסי, מסתורין ושיתוף זה בצד זה – כל אלו חוברים בהרמוניה בעולמה המקצועי של יאלי הוד ויוצרים תרכובת נפלאה שתמציתה דרך חיים של יופי, בריאות ורוגע.